Twijfel over nieuwe betting site
Hey forumleden, Even kort mijn situatie. Ik kijk al jaren voetbal en wed af en toe met vrienden voor de lol, maar nog nooit echt via een online platform. Gisteren zat ik laat te scrollen en kwam ik uit op deze pagina https://nixbets.net/nl-nl/. Sindsdien zit ik te twijfelen. Het aanbod lijkt groot en de site oogt modern, maar ik ben altijd een beetje wantrouwig met nieuwe platforms. Hoe zit het met uitbetalingen? En is de klantenservice een beetje bereikbaar als er iets misgaat? Ik wil best eens beginnen, maar alleen als het een beetje betrouwbaar voelt. Iemand hier die dit kent of gebruikt?
30 weergaven

Ik herken je twijfel. Ik heb het platform waar je naar kijkt al een tijdje gevolgd. Over het algemeen staat het bekend om een vrij breed sportaanbod en een redelijk snelle registratie. Wat mij opviel is dat de betaalmethodes duidelijk vermeld staan en dat de bonusstructuur niet overdreven ingewikkeld is. Begin klein, test eerst een storting en opname, en kijk hoe het bevalt. Veel mensen hebben er prima ervaringen mee zolang je verstandig speelt.