Eerste ervaringen met online games in Nederland?
Hallo allemaal, ik zit met iets en hoop dat iemand hier wat duidelijkheid kan geven. Ik ga binnenkort voor een paar maanden naar Nederland voor werk, en omdat ik in mijn vrije tijd graag online games speel, wilde ik alvast een beetje checken wat daar populair en betrouwbaar is. Tijdens het zoeken kwam ik de link locowin tegen, maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Het ziet er interessant uit, maar ik weet niet goed of het in Nederland echt wordt gebruikt of dat er betere opties zijn. Zijn er hier mensen die al eerder in Nederland hebben gewoond of gespeeld en die me kunnen vertellen of dit een goede keuze is, of dat ik ergens anders moet kijken? Elke tip is welkom, want ik wil gewoon iets dat werkt en veilig is.
22 weergaven

Hey, leuk dat je naar Nederland gaat! Ik ken de website waar je het over hebt behoorlijk goed. Het is in Nederland gewoon toegankelijk en werkt meestal zonder gedoe. De spellen, snelheid en betrouwbaarheid zijn prima. Ik heb er zelf een tijdje gespeeld toen ik in Rotterdam woonde. Als je iets zoekt dat simpel werkt en niet moeilijk doet met betalingen, dan zou ik het zeker overwegen. Het is best een solide keuze voor iemand die nieuw begint.