top of page

Amsterdam Warriors groep

Openbaar·20 leden

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Wegwerp CBD vape kiezen als eerste optie

Afgelopen dagen heb ik overwogen om een wegwerp CBD vape te proberen, omdat het me handig lijkt om zonder extra apparatuur te beginnen. Bij het bekijken van de producten zag ik dat sommige varianten helemaal klaar zijn voor gebruik en natuurlijke extracten bevatten zonder PG of MCT oliën. Toch heb ik nog twijfels over hoe sterk de aroma’s merkbaar zijn en of een wegwerpmodel echt geschikt is om een eerste indruk te krijgen van de verschillende smaakprofielen. Misschien heeft iemand hier ervaring met zo’n start.

9 weergaven
Sia Enko
Sia Enko
eergisteren

Bij mijn eerste aankoop heb ik bewust voor een wegwerpmodel gekozen, omdat je dan niets hoeft op te zetten of te combineren met batterijen. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-vape/ kun je zien dat deze varianten eveneens met natuurlijke ingrediënten zijn gemaakt en geen THC bevatten. Voor mij was dat een prettig uitgangspunt, omdat je meteen weet wat er in zit. Door een makkelijk model te kiezen kon ik me beter richten op het aroma en het terpenprofiel zonder me druk te maken om techniek of instellingen.

leden

• Madina Tarin
    Madina Tarin
  • koxaz nostraz
    koxaz nostraz
  • greyy greyy
    greyy greyy
  • Fyre Smith
    Fyre Smith
  • jeff hardy
    jeff hardy
bottom of page